Základním požadavkem zadání bylo učinit z intranetu základní informační prostředek zaměstnanců společnosti. Přitom muselo být zajištěno snadné administrativní nastavování přístupových práv uživatelům k možnosti umisťovat na intranet i neveřejné nebo skupinové informace. Vše snadno a pokud možno s úzkou vazbou na přihlášení do Windows, aby nebylo nutné znovu se přihlašovat.
Základ řešení byl postaven na využití bezplatné technologie MS Digital Dashboardu. Pro konkrétní účely byl tento produkt plně počeštěn a byly v něm provedeny programátorské úpravy, aby odpovídal skutečným potřebám společnosti. V podstatě administračním zásahem byla vytvořena struktura jednotlivých dashboardů a byly do nich umístěny jednotlivé webparty. Obsahy webpartů se tvořily již na základě přesných požadavků společnosti jako samostatné nebo vzájemně provázané HTML stránky či ASP aplikace. Na intranetu byly zpřístupněny řídící dokumenty firmy, dokumenty systému jakosti, bylo zde umožněno snadné posílání skupinových e-mailů, informace o počítačové síti, odborně laděné informace pro vývojáře a neveřejné údaje pro ekonomy podniku. Hlavně se zde však objevil kompletní seznam zaměstnanců přinášející i mnohé další informace o nich, které pocházeli z informační databáze společnosti. Pro intranet byly vytvořeny i další ASP aplikace spojené s řešením projektů Rezervace vozidel a Objednávka servisu výpočetní techniky (formálně však byly vytvořeny v rámci řešení těchto projektů). Intranet zajišťoval snadno dostupný vstupní bod do těchto aplikací.